From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Sep 1998 19:07:19 -0400
Ben, Mario, il non es grande cosa, nos omnes
son imperfecte e como tu sape io es un del plus
imperfecte usatores del programmas de email
al inviar le file de mi glossario al tote lista :-(

Ma que tu es nunc in le IL_STRAT es interessante
pro me proque de vice a vice on ha le "crumbs"
del discussiones illac que non son public e multo
secretive... Forsan como le meetings del alte "elite"
classe in Animal Farm e io como un del gallinas
clama "mea culpa, mea culpa" :-)))

Esque il ha alcun regulas pro inclusion in le IL_STRAT?
O esque il solmente ha un invitation bassate in le
popularitate e valor individual trovate per le currente
membros?

Esque il ha alcun strategias que nos in Interlng pote
reciper como "crumbs" de vice a vice plus regularmente?

Usque nunc totevia in le tenebras in respecto al
IL_STRAT...

Sincer e amicalmente,
Jay B.