From:
Date:
Sun, 28 Jan 2001 15:00:36 +0100
Mario Malaguti wrote:

> E forsan, si nos sape guardar le passato, nos dicoperi que sempre nos ha
> practicate in le viver quotidian un unitate que solmente le divisiones politic
> ha attenuate, limitate, contraponite. Isto non era pro le artes e le
> professiones, que non cognosceva frontieras, perque illos sequeva le
> trafficos,
> que non pote esser obligate al interior de areas politic.
> Le actual UE non es que un re-proposition del themas economic que move le
> resto
> del mundo.

Ego scribeva ante alcun tempore de un ligamine inter le svedese e italiano de
forsan non _tanto_ elevate valor ;-) ma pro le convenantia del lista ego non va
repeter le parola ;-)

In facto le plus ego invetera, le plus ego comprende quanto de contactos e
relationes il ha essite intra nostre paises e populos e que le humanos al minus
ha le potentialitate de tornar toto in un forma multo favorabile pro omnes.

Cellus