From:
Date:
Sat, 17 Jul 1999 19:59:53 +0000
Car Amicas e Amicos,

io ha facite le proba de inviar un message iterlingua a un lista del plus
de 250 adresses de e-posta.
Isto es le prime duo reactiones, in lor original:

1 - Dankon pro via afabla mesaĝo, sed mi havas nenian intereson pri la
disvastigado de Interlingua, kaj preferas, ke vi forigu mian nomon de via
listo. Mi antaŭdankas vin pro via atento al ĉi tiu mesaĝo.
D.H.

Io crede de comprender le senso del message, ma alcun de vos pote, per
favor, traducer lo in interlingua?

2 - Non conosco neanche una parola di Interlingua (cio' nonostante ho
capito tutto, credo). Saro' felice di riceve un saggio del bollettino, ma
temo che potro' essere di ben scarso aiuto.
M.M.G.

Ille scribe: Io non cognosce non mesmo un parola de interlingua (totevia io
ha comprendite toto, io pensa). Io sera felice de reciper un specimen del
folio, ma io time que io potera esser de poc adjuta.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com

Lista de Roma:
http://www.agora.it/M.Malaguti
Invia tu messages al lista de Roma: