From:
"R.P.S." <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 20 Jun 2001 13:23:40 +0200
> Io ha visitate le sito create per Rodrigo

Io non pote controlar lo que appare a interlingua.zzn.com. Io solmente pote
fixar le prime lingua in que appare le sito. Tote le altere cosas es
controlate per zzn.com.

> Ma, tote le instructiones pro obtener le adresse son in
> italiano!

Tu pote seliger altere lingua (pro le servicio de posta complete) per
cliccar le bandiera appropriate a http://interlingua.zzn.com.

>Io non parla italiano e solmente pote leger
> un poc perque italiano simila un interlingua perverso.
>
> -Julio

Io seligeva italiano como prime lingua ma, si vos vole, io pote cambiar lo
pro qualcunque altere del linguas con bandiera in le pagina.

Rodrigo
[log in to unmask] (MSN Messenger)
http://www.rodriweb.com
http://dmoz.org/World/Lingua_Latina/Referentes