INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 6 Aug 2007 22:04:03 +0200
Car Bruno,

Multe gratias pro tu message;
Io vide que tu habita in le pais de mi sonios - in America, le pais,
le qual es non accessibile pro me. Ante alicun dies le presidente de
SUA ha subscribite  nove lege, le qual permitte visitar America sin
visas a Czechios e Lithuanos, qui non non morite pro America in Irak.
A poloneses, cuje soldatos batalia pro America non es loco in America.
Isto es regratia del presidente Bush al poloneses.

IKo, pro mi estate, non poterea visitar America, ma io non agnosca tal
gratitude personal del presidente.

Car amico io ha nove problemas;
le parolas "cellula adipose" e "adipocyto" ha indentic significatos in
le polonese. Ha io ration?
Con salutes amical, Jerzy

Najważniejsze koncertowe wydarzenie tego lata! METAL HAMMER FESTIVAL
TOOL, Chris Cornell, Dir en Grey, Coma i inni
12.08.2007 - Katowice, Spodek. Start: godz.: 15:00
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fmetalhammer.html&sid=1246