From:
Ingvar Stenström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Aug 2001 11:59:11 +0200
From: "STAN MULAIK" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, August 21, 2001 6:51 AM
Subject: Re: Interlingua in le scholas del mundo.

> Io suggere que le articulo per Ingvar in que ille describe su
> experientia in inseniar interlingua a studentes in su schola
> secundari debe esser mittite in le web.  Possibilemente un
> inseniante va vider lo e haber un epiphania.
>
> Stan

Io non objecta al publication in le sito de UMI (o ubicunque vos vole) de mi
articulos "Experientias del inseniamento del vocabulario international..." e
"Utilisation
de Interlingua in le inseniamento de linguas".
Bent certo ha le documentos in su computator - quasi
toto que ha essite publicate in ia ha passate per le computator de Bent!
Sed qui pote transformar los pro le Internet?

Iste inseniamento durava 25 annos, usque mi pensionamento e io estima le
numero de studentes
ä circa 1000 personas.  (llles naturalmente non maestra
ia post un tal curso - Interlingua essente solmente le material pro
concretisar le notion "Le vocabulario international", sed illes poterea
multo rapidemente acquirer cognoscentia active del lingua.)
Salutes in haste,
Ingvar