From:
Date:
Tue, 28 Mar 2006 14:17:48 -0500
Il esserea o.k. si nos ha 'foros' a www.interlng.com.  Illo esserea alque
similar al projecto super Europa--in mi experientia--que nos ha participate
in duo annos de retro.  Qui ha le software pro aquello?

---

Plus burlas:

* * *

Que es verde e rubie e i a 100 km/h?

Un rana in un apparato a miscer.

* * *

Novanta pro cento del homines de lege da le resto un mal nomine.

* * *

Tres gentes esseva conducite al guillotine.  Le prime esseva
un homine de lege, qui esseva conducite al platteforma in un
banda pro le oculos, e on le faceva mitter su capite al bloco.
Le executionator tirava le corda, mais con necun resultato.
Pro evitar un complexe processo al lege, illes lassava ille
ir libere.

   Le secunde homine esseva un prestre.  On faceva mitter su
capite super le bloco e le executionator tirava le corda, con
de novo necun resultato.  Illes credeva que illo esseva causate
de un intervention divin, e illes le liberava.

   Le tertie homine esseva un ingeniero.  Ille denegava su
derecto a haber un banda pro le oculos, assi illes conduceva le
al guillotine e mitteva su capite super le bloco.  Como ille
sedeva la, ille observava le machina de morte.  "Ola!
Attende!  Io pensa que io vide le fonte de vostre problema."

* * *
Un programmator es alcuno qui resolve un problema que tu
non sapeva que tu habeva e in un maniera que tu non pote
comprender.
* * *

Un homine va a confession in Amsterdam.
   Perdona me, patre, proque io ha peccate.
   Que es illo, mi filio?
   Durante le Guerra Mundial II io ha celate un judeo in
mi mansarda.
   Ben, aquello non es un peccato. Aquello es un acto bon.
   Mais io le faceva promitter me pagar me 20 guilders
pro cata septimana que ille remaneva la.
   Hmm, aquello non es bon, mais tu lo faceva pro un bon causa.
   O.K. mais io ha un altere question.
   Si, mi filio?
   Debe io dicer a ille que le guerra es a fin?

* * *

Un economista es un experto qui va saper deman proque le
cosas que ille ha predicite heri non occurreva hodie.

* * *

Doctor, il ha un homine invisibile in le antecamera."

Dice a ille que io non pote vider le ora.

* * *

Doctor, morira io?
Aquello es le ultime cosa que tu va facer.

* * *

"Hello, es isto le Hospital pro le Mentalmente"
 Insan?"

"Si, illo es."

"Pote io parlar con Sr. Russell in camera vinti-septe?"

"Un momento, io va connectar te. (pausa)  Perdona me,
Sr. Russell non responde."

"Bon. Aquello indica que io realmente ha escappate."

* * *

Ha un bon die!

Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html