From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 6 Feb 2008 14:01:58 +1100
Io es de accordo con Peter. Non me pare appropriate que in Interlingua
Wiki sia traductiones a altere linguas ultra Interlingua ipse.
(Naturalmente si se tracta de un traduction a Interlingua ex un altere
lingua, on pote haber etiam le texto in le lingua original).

In le practica, io time, isto sera un "porta de retro" al propaganda
pro Romanica. Al supra de cata articulo in Interlingua, habera un
ligamine conspicue al version in Romanica.

Per favor, Josu e Carlos, abandona le traductiones del articulos in
Interlingua Wiki a Romanica. Vole ben aprir un Romanica Wiki sed lassa
le Interlingua Wiki a Interlingua.

cordialmente
Edo