From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Aug 2007 18:36:28 +0200
Herpes es un gruppo de viruses. Shingles= herpes zoster, varicella zoster
(foco de Sancte Antonio) es un consequentia tarde del maladia infantil
varicella, "chicken-pox", pois que le viruses sempre supervive in le systema
nervose. Si le resistentia se reduce a per alcun causa le maladia herpes
zoster, que es multo, multo  dolorose,  pote erumper multe annos plus tarde.

Un infante con varicella normalmente non pote transmitter  herpes zoster a
adultes, ma un persona con varicella zoster, qui ha vesicas, pote causar
varicella in infantes.

Salutes herpetic,

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil +46 (0)730 65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]

Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com