From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 12 Feb 2008 11:18:53 +0100
Car totes,

Io del toto non comprende le fanatismo contra bon exemplos de
correctiones: in mi opinion le supporto a iste modificationes
(que, dicite inter nos, son vermente infrequente e minoritari) da al
exterior un apparentia de competentia major que non le censura
e de activismo linguistic e accademic.

Tunc io non pote e NON VOLE acceptar que interlingua sia hostage de
un micrissime minoritate: interlingua es le hereditage de un
cultura democratic e nobilissime millenari.

Si uno crea su proprie sito e pete que nos IN SU SITO debe
usar un certe lexico de interlingua io non me ha oppone, proque
ille me lo habeva dicite antea e io pote decider liberemente si
subscriber me o non a su sito e sequer su dispositiones.

Mais INTERLNG es un altere cosa, e necuno ha le derecto censurar
alcuno, specialmente personas influente como Stan.

In conclusion mi position es: si in INTERLNG e altere locos public in
le senso plus alte del termino (=que appertine a totes) on habera
ancora censura, io los abandonara.

Isto es toto.

Amicalmente
Giovanni