From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Oct 2007 21:29:59 +0100
Car Allan!

Io es multo alegre reciper un message de un altere finno-ugriano,
ben que iste linguas difere bastante que nos non comprende nos unalteres:
assi le necessitate de interlingua!

An tu senti te etiam disagradabile in tu ossos quando
> on dice in anglese: we dance ...? (wi daans)

Si, si, il ha plure problemas con inglese: mi patre qui es (claro) plus
hungaro que me,
sovente crita super le horor, que es le lingua inglese. Ile crita usque su
facie deveni blau
e ile ha besonio de reanimar con vino rubie (forsan Egri Bikaver?)

> Io videva le prime vice le hungaros in mi vita in 1952
> quando le "equipa miraculose" (Puskas Ferenc, Grosics
> Guyla & Co.] vinceva super Yugoslavia in le final del
> torneo de calcio durante le jocos olympic in Helsinki.
> Quasi omne altere sportistas hungare attendeva iste
> match e critava in chor, como io e mi amicos finlandese
> credeva: "HURA HURA HOIRAA!". Solmente multo plus tarde
> io comprendeva que illes habeva probabilemente critate
> "HURA HURA MAGYAR!" (Pronunciate como HURA HURA
> MOYOOR!, nonne?).

Io pense que iles cantava: HAJRA MAGYAR
con un accent degu sur le secunde A (de le quatro As).
Ilo es un ben cognoscite phrase e significa aproximativemente:
"vade, vade, continua!"
Peter pote explicar isto plus melior, non Peter?

Io ha visitate duo vices Budapest, prime vice in 1987
> quando communismo era jam proxime a collapso. Io multo
> ama musica popular hungare, in 1984 io attendeva un
> concerto de folkloristas hungare in Zürich, Suissa. Io
> crede que una del stellas magyar era Martha Sebestyen.
> Io etiam attendeva belle concertos in Budapest durante
> mi ambe visitas.

Has tu comunicat con Peter?
Ile es un musicante folkloristic genial, io crede.

Tu senti te "disagradabile in tu ossos" quando tu
> observa certe characteristicas in le grammatica de
> interlingua. Totevia, io pensa que on non deberea
> adocular nimis ardentemente le similaritates o
> differentias del grammatica de interlingua si
> comparate con linguas romance.

Si, tu ha ration. Io ha discoperit iste veritate pois studiar conlinguas que
son plus analitic que interlingua: lingua franca nova e glosa.  Vidente a
ile linguas io poteva proximar interlingua con oculos fresc.
Al initio io ha confundit interlingua con linguas natural, ma isto non es le
caso.

Gratias pro le information a basso

amicalmente
andrew

Le grammatica del interlingua es un RATIONALISATE