From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 31 Jan 2001 00:28:24 -0300
Jay scribeva:

> Gratias Horacio,
> pro le messages in re tu viage! Il multo me place leger
> los al lista e io trova cosas nove pro apprender in illos.
> Como con le guanacos e su habitos non multo amical.
>
> Io senti que io non ha essite multo amical a mi bon
> amicos cybernetic a causa del stress e le pressiones
> del travalio, ma tu messages esseva un parve vacantias
> virtual pro me. Gratias,
>
> iguanacamente, :-)
> Jay B.

    Io me gaude que mi conto del viage sia de tu agradamento. Io anque sape que Cellus se monstra interessate. Io spera anque alcun reactiones del alteres collegas, benque io es conforme solo con que illes legera mi messages. Il facer un relato longe in interlingua es un excelente exercitio pro me.
    Re le pressiones stressantes del travalio, iste es un mal del que totes nos suffre. In iste mundo folle de hodie nos es obligate a conviver cata die con illos.

Horacio