From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 7 Dec 2004 21:34:11 +0100
2004-12-06 kl. 20.37 skrev Rodrigo Portela Sánchez:
> Vamos viver in pace, usar le lingua e non crear conflictos absurde e
> inutile inter nos. Le mundo es sufficientemente absurde sin nostre
> auxilio.

Ego suppone que il es un opinion satis general que multe personas se
cambia quando illes side in un automobil. Le personas plus timide pote
devenir diabolos conducente su autos. E ego cognosce ipse un viro qui
es multo quiete e silente, ma pone le apud un computator, e ille
devenira un persona violente, multo ironic e aspere. Toto pote
facilemente devenir irrealistic quando on sede ante un schermo. E a
vices on debe dicer que il se tracta de humanos de carne e sanguine.

E del altere latere, si un persona dice un cosa mal, on pote pensar que
isto es nihil, le persona es distante de centos e milles de kilometros
e le ira de alcun persona in grande contexto non significa multo.

Ego es multo grate a omne participantes in iste lista, nam illes me ha
inseniate multo. E que sia isto le momento de dicer isto.

Pacificamente

Kjell R