From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Oct 2007 16:33:19 +0100
Car Carlos

        Mi attitude, in inviar a Interlng istos messages in Romanica, non
> deberea esser interpretata como un acto de derision aut provocation, ma
> plus
> tosto como una tentativa de invitar et interlinguistas et romanichistas a
> reflecter super la necessitate unir effortios pro la propagation de ista
> bella lingua neutra international, que intendo sea una sola (Interlingua &
> Romanica).

Veni nunc, Carlos, tu debe confessar que tu non es integremente sincer:
inviar un message a sra Bruno Zani (proque tu car amico es infirme) non me
pare le melior maniera recrutar proselitos. Si ilo era tu intention alora io
non sape si tu sentimentos pro tu car amico et su sposa era sincer...

Proque non inviar un message al foro in interlingua e explicar le pros e
cons de romanica?
Tu sriosemente crede que interlinguistas va "reflecter super le
necessitate...etc" (pensar a linguistica o politica) a causa de un invia que

inquire post le sanitate de un "carissimo amico"?

        Ista position -- il est necesse que io nunc lo assere clara et
> categoricamente -- est absolutamente mia, solo in mi nomine io la
> manifesto,
> assumendo personalmente integra responsabilitate pro mis opiniones,
> pensamentos et parolas.

Isto es claro: il ha un altere romanicista, de facto, le arco-romanicista,
le patre de romanica, qui ha ocupate se con romanica si longe,
ma qui al minus ha respectate le manifesto de iste lista: il semper invia in
iste lista in interlingua, e il usa romanica in altere listas.

amico Carlos,
si tu vole inviar propaganda, bon, ma sia honeste re ilo.

andrew

        Cordialmente,