From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Sep 1998 11:38:04 -0400
Le Interview

Al terminar le interview pro un position in le departimento
de Informatica, le Manager del Ressources Human faceva
le un plus question al juvene Engineer (recentemente
graduate del MIT)...

"E qual esserea un figura de salario que vos volerea?"

Le juvene Engineer respondeva rapidemente sin haber
de pensar "Oh, forsan US$ 125 000 dollares, ma illo
depende in le pachetto de benefitos que illo include."

Le Manager le informava... "Ben, e que vos opinarea de un pachetto tal...
cinque septimanas de vacantias, con 14 dies festive personal, benefitos
medic e dental, e un retiramento de 50% del salario, plus un carro del
compania "sub lease" cata duo annos... si, un corvette rossa forsan..."

Le juvene Engineer se sedeva eregite in su cathedra e diceva,
"Guau! Illo es "Stupendifico"! Esque vos es a jocar?"

E le Manager respondeva le... "Si, ma tu lo comenciava."