From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 11 Jan 2001 08:28:58 +0100
Isto, pro me, se nomina rationar con le pedes per terra, e io attendeva un
intervention per Ensjo como autor del IED in Babylon.
Re le proxime passo que serea 'traducer le sito de Babylon' io haberea un mi
modo, certemente megalomane, de intender iste 'provocation' per Ensjo,
totevia in iste caso, illes qui se dedicarea a iste 'idea' haberea resolvite
duo cosas: lor personal futuro econimic, un evolution pro interlingua que le
IED in Babylon ha demonstrate possibile e natural.
E io continua sempre a pensar a un gruppo de labor international dedicate a
un projecto circum interlingua, gruppo possibile omne die de plus, si nos
pensa que le commun uso del mesme lingua e le possibilitate de esser
presente ubicunque e in tempore real es, simplemente, un ralitate de hodie,
e non de deman.
In iste gruppo de labor on non deberea necessarimente posseder software al
nivello de Babylon. No! Le cosa devenirea plus simple: le fortia serea un
strategic distribution de personas disponibile.
A que facer?
Intertanto crea le gruppo: le mundo ha un fame dismisurate de personas qui
ha capacitates e es disponibile.
Mi problema es: ma non deberea tu esser in pension?
On non pone jammais in pension su cerebro! E in plus isto es le momento del
ideas!

Mario Malaguti