From:
"Alyssa St. James" <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Feb 2000 13:50:07 GMT
>Salute amicos interlinguan,
>io scribe isto pro simplemente dicer que io sera "ex-linea" durante
un
>periodo de tempore incognite.

O, yo regreta ascoltar que tu va departir! Yo tre multo enjoyava tu
mensages.

Ma ci yo trova un oportunitate pro facer un introduction personal. Yo me
nomina Alyssa e yo vole dicer un enorme saluto a le lista interling
le qual lista yo desirava trovar por expressar mi amor por le lingua Latina
Moderna. Interlingua me pare un typo de Latin moderno. Yo como vos pote
observar no escribe multo ben, in Interlingua, Yo es un studante e necesse
practicar multo multo multo. Laborar por trovar le parolas in le Dictionario
Concie Anglese Interlingua necesse multo esfortio. Le biblioteca ha un copia
del version 2 del Interlingua Englsih Dictionary.

Yo lege le archivos de le lista por poter saper como una debe dicer le
cosas in Interlingua. Por favor dice me como expresar me melior! Mi
education formative esseva plus in Espaniol e Francese. Yo pote leger multo
ben le mensages de Stan M. e de Mario M., Jay B. escribe multo cosas
interesante, e Kjell R. es multo amical e responde a toto con bon parolas.
Yo va voler escriber como vos. Artemyo es multo comic con
su mensages e me va mancar lo. E tantos tantos aliteres, in le Interling
lista! Vos pare me multo amical, Adrian, Allan etc etc
Ma unde es le feminas? Nos necesse plus feminas in le lista es que no es
ver?

Yo espera que mi mensage no es tro grande!

Con salutos,
Alyssa SxJ

P.S. le x es un bassio :-o