From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 24 Aug 1999 07:16:06 +0200
Stanley Mulaik wrote:

> Si,
>    Desde le introduction de computatores in mi vita, io
> dormi minus e minus - circa 6 horas cata nocte, que non es
> bastante pro clar pensamento.  De tempore in tempore io debe
> dormir deliberatemente pro 8 - 9 horas.  Io time le collision
> in mi automobile durante que io lo conduce a o de mi officina
> (a 70 mph).  Si io dormi subitemente durante conducer le auto....

Benvenite Michael al lista. Io vole ante toto commentar lo que Stan scribeva,
lo que io cita in supra. Ci in Svedia on parla multo del facto que le humanos
dormi troppo brevemente. On dice ci que 7 o mesmo 8 horas es melior. Le
television e computatores, on allega, ha facite le dies plus longe, e in
principio nos omnes vide - luminemente - in un constante estate con un die
multo plus longe que 12 horas. Isto crea un stress innecessari.

Personalmente io ha trovate que io dormi le melior 7 horas. Pro me 8 horas jam
es troppo longe, io me non senti ben. Solo si io ha essite multo fatigate 8
horas es bon pro mi recuperation.

Io spera que Michael va trovar iste lista multo interessante.