From:
Ken Caviness <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 10 Jan 1999 11:37:19 -0500
Je la 9 Jan 1999 22:09:36 +0200, Allan Kiviaho skribis:

>Ken Caviness - CavK-917
>Amusantemente Amico Allan Ancora non ha apprendite que le
>"feditate" de un lingua es solmente un opinion.
>In iste caso -- su opinion.
>Esperanto es constantemente modificate, sed forsan non in
>le direction que tu prefererea.  ;-)
>
>Stan Mulaik - MulS-917
>Io justo ha ponite un articulo a auxlang in que Dr. Gode
>diceva que judicamentos de beltate o feditate in linguas
>es totalmente subjective e prejudiciate, e ille
>refusava a discuter tal cosas con le esperantistas proque
>illos esseva irrelevante.
> [...]

Car amico interlinguista Allan!

Tu dice "Mi opinion es ...." -- e io congratula te pro iste evidentia que
tu decideva non plus coercer alteres a acceptar tu gustos personal.

Quanto a cliches, _mi_ opinion es que es un cliche que un interlinguista
esser de opinion que Esperanto es "fede".  Io debe congratular le membros
de INTERLNG: illes generalmente evita tal expressiones.

Gratias anque a Stan Mulaik pro le interessante citation de Dr. Gode.

Amicalmente,

Ken Caviness [parolanto de alia (altere) bela lingvo -- Esperanto!]

  | Ken CAVINESS           Physics at Southern Adventist University |
  | [log in to unmask]             ESPERANTO = Lingvo internacia |
  | http://southern.edu/~caviness/     E-o/English/Français/Deutsch |