From:
Steinar Midtskogen <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 5 Nov 1997 22:51:49 +0100
[Paolo Castellina]

> Io vole dicer que iste firma semper me satisfaceva.
> Il es ver, tamen, que io non ha experientia con altere
> systemas. Io cognosce un poco McIntosh e nihil Unix. Qual es
> le avantages de Unix? Io amarea saper. Gratias e cordial

Le avantage principe es: tu non debe vender tu anima a uno compania
pro usar le systema.  Microsoft face Windows assi que tu debe comprar
quasi omne programma del compania.  E le programmas son mutate omne
anno, assi tu debe comprar le nove versiones.  E Microsoft non aperi
su formatas.  Quando tu salva tu filas, sovente programmas de
Microsofte solo pote leger le filas - isto ver es vender su anima!  Si
Microsoft discontinue supportar le programma, forsan tu filas sera
inlegibile 10 annos postea!  Microsoft ignora le standardes
intercompanial e -national, in vice Microsoft semper desira mutar los
e assi compli le crontrolo absolute.  Da le Diablo le digito minor e
ille prende tote le mano...

Io non mentionara hic que le programmas de Microsoft, con pauc
exceptiones, son obras mal in respecto del arte computatoral, son
instabile, son impossibile configurar ben, inadequate, difficile
usar...

--
Steinar