From:
Date:
Sun, 1 Nov 1998 08:02:24 +0100
Si io va creder le production a Interlng le plus grande festa del mundo es
le Halloween, le Totes Sanctes, Die del Mortes o le Die de Omne Sanctes o
como on vole appellar lo.

Ci in Svedia il ha duo manieras de celebrar iste festa. On pote etiam facer
- e esto certo face le plus grande numero de humanos - un festa eclectic.
Forsan le die de omne sanctos es le die que ha essite plus influentiate de
ideas del extero.

Del paises catholic veniva le impulso de poner candelas sur le tumbas. Un
costume  que es relativemente nove.

Del altere latere nos ha le Halloween del paises anglosaxon, que forsan es
le prime exemplo del effecto del film e television. Per omne le films del
Halloween in le Statos multe juvenes ha essite inspirate e le magasines
vende cucurbitas etc. In le prescholas, le "jardines infantil" on labora
multo pro introducer isto... ma un juveno con qui io parlava ante alcun
dies me diceva que il es multo inusual. Le circulos commercial face tote le
efforcios pro introducer le Halloween, ma in principio le populo non
vole....

In mi proprie tradition personal le Halloween - Die de Omne Sanctos era un
agradabile pausa in le autumno. Alcun dies libere in le tenebras
crescente....

Halohuinemente (pronunciate un poco castellanemente)

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA
Svedia - Sweden