From:
ilvi ILVI <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 4 Jul 1997 19:19:22 PDT
Justo al terminar le convention pro iste die in Amhearst MA, USA, in le
centro civic del Universitate de UMass io audiva le notitias que le nave
spatial robot american ha toccate le superficie del planeta martian.  Le
photos que habeva in le CNN non son de parve martianos verde mais illos
es multo interessante, il habeva varie roccas que esseva plane e alcunes
que esseva multe grandes. Le nave habeva un nove forma de facer contacto
con le superficie, illo habeva globos de aere que frenava le impacto.
Le photos in color son a venir nunc.  Illo es vermente multo excitante
vider le superficie de un altere planeta in le systema solar, nonne? In
le fundo io pote audir le "Fireworks o' the Fourth" il ha gente in le
stratas e illo es un aere de multo gauder hic in le Statos pro multe
personas, ma un del melior cosas es que le Hotmail hodie ha le etate de
un anno e il es pro medio de iste servicio que io invia iste message.

Que pensa vos alteres in le lista super le evento martian?
Il es interessante que le lingua primer del planeta martian es
le lingua binari, heh! :-)

Amicalmente,
Jay "ilvi" B.

"Proque Deo ha tanto amate le mundo, que ha date su
unigenite filio, afin que qualcun que exercisia fide in ille
non periva, ma habe vita eterne." Johannes III, 16.

[log in to unmask]            [log in to unmask]
http://www.geocities.com/Area51/Corridor/7787/

Get Private Web-Based Email Free http://www.hotmail.com