From:
Date:
Fri, 20 Sep 2002 19:47:15 +0200
Kjell Tore Nilssen wrote:

> Isto es multo interessante lo que scribe Kjell. Le linguas slavonic non es facile de apprender pro non-slavianos a causa primariemente de un grammatica bastante difficile. Ma le idea con Slovio es etiam de crear un lingua con que le differente grupos slavophonos pote communicar inter illes e non serea obligate de utilisar altere linguas (non-slavonic) pro iste communication. Io crede que iste es un bon idea.

Le parlatores de linguas slavic quasi ha un simile communitate lingual como le scandinavos. Ego ha ipse audite touristas polonese parlar con venditores bulgare. Le poloneses parlante como de habitude e le bulgaros usante un sorta de lingua russe (con articulos definite e sin casos, un remarcabile experientia!)

Kjell R