From:
Date:
Wed, 10 Jan 2001 05:57:32 +0100
Mario: Il es solmente le fin del discurso de Jay que, actualmente, me frica!
Angelo: Como te exprime tu? Frica!
Demonietto: Pro le italiano fregare!
Mario: O le trevisano ciavar! Comocunque resta sempre un 'deca'!
Angelo: Un deca?
Mario: Sempre in trevisano pro un decena. Nos simplifica dec(en)a!
Demonietto: Le zeros, obviemente, non conta!
Angelo: Ni le facto que illos sia dollars, eh! vos duo?
Demonietto: Que es! Ora nos ha le Euro que monta!
Angelo: Que face que?
Mario: Que remonta, o non sape tu qui es ille? Tu antagonista prefere usar
monta, como un copertor, in respecto a remontar. Ille se trovarea a su major
commoditate!
Angelo: Ma tu crede que le Euro remontara vermente?
Mario: Omne crema montate, antea o postea debe dismontar!
Angelo: E que serea iste crema?
Demonietto: Fantasia, Angelo! Fantasia!
Mario: Justo, como il sera facer affidamento in iste diavolerias de
traductores.
Angelo: Quando vos homines jam face de toto pro non comprender vos quando
vos usa le mesme lingua!
Demonietto: Tu me dona le anima e tu practicara omne lingua, sin problema!