From:
Ivan Cunha Mourão <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 20 Jul 1999 16:34:06 -0300
Car Ensjo,

Congratulationes pro vostre contacto con le "Biquini Cavadão". Si vos succeder in
vostre effortios de facer con que ille gruppo canta in interlingua vos habera, sin
dubita, date un grande passo verso le diffusion del lingua in Brasil, ben que io
trova que le populo va pensar que le gruppo canta in italiano, ma, que facer?

Quando io era de vostre etate actual io era etiam timide, lo que me ha facite perder
belles feminas. Hodie io plora a tote le noctes pro le tempore que non retorna plus.

Non sia timide. Il es melior esser picaro.

Vostre amico vetule,

Ivan Mourão, ab Brasil.