From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 19 Nov 2008 14:45:43 +0000
Car amico Piet,
Car amicos,

Le idea de publicar in lulu.com ha essite un idea magnific e un realitate stupendissime!

Le titulos exhaurite del Servicio de Libros del UMI, le quales tu ha photocopiate, deberea esser publicate in lulu.com.

Pro isto, on deberea crear un equipa de digitalisatores qui preparara le nove editiones pro su vendita in lulu.com. Io ipse volerea facer lo gratis, si il non habeva alicun altere. Assi, le UMI poterea reciper moneta.

In le sito del UMI www.interlingua.com on deberea editar un lista del libros in interlingua de lulu.com, secundo le excellente modello presentate hic per Bent.

Io dedica multe horas a interlingua, ma regrettabilemente io non ha le sufficiente moneta pro comprar libros. Si alicuno de vos ha alicun material imprimite in interlingua e ille jam non lo usa, pote inviar me lo a:

Josu Lavin
Urkiola 1 (1-C)
48993 Algorta-Getxo
Bizkaia (Espania)

o si alicuno vole collaborar economicamente con me, ille pote facer lo mediante PayPal. Io es:

josulavinAThotmail.com

AT > @

in PayPal.

Como vos vide, io face mie le subjecto de iste messages: PAUCHISSIME VERGONIA!

Imbracios amical

Josu Lavin
ĄEste Otoņo reta a tus amigos con el nuevo juego de preguntas LiveQuiz!
http://www.vivelive.com/LiveQuiz/