From:
Anita Mae Woods <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Feb 2000 16:11:19 0000
 Car Laurie,
Io es un nove member del lista Interling. Io ha un amica, Lidia, que adjuva me scriber in Interlingua. Nos es multo felice de haber trovante iste lista. Io jam recipeva un grande benvenita de mluto membros. Illo pare me que iste lista augmenta multo rapide e ha nove membros toto le tempore. Io inviava mensages a varie personas pro adjuva con une pagina que io vole poner al publico in le "Interrete" super le  "issues" de intereste a African-Americans. Si tu es professor de historia isto pte es de intereste pro tu. E io vole invitar tu opinion del information in le pagina. Io accumula le materiales pro illo currentemente, e con le adjuva de Lidia va editar le paginas. Lidia ha multe saper de linguas artificial, ma illa dice me que Interlingua es le melle del linguas! Lidia es multo poetica si une cognosce la :@)))
Io passa multo tempore legente le mensages de Interling con Lidia e nos los lege in alte voce.
Isto es bon practicar pro Interlingua. E io ama omne le mensages non importa de qual subjecto pro poter leger Interlingua. Illo es multo facile!!! Non crede tu?
Ubi graduava te tu? De qual Universitate? Io es interesate proque io es in le Universitate. Nos habe un multitute de seniorettas in mi Universitate e nos neccesse plus homines! :@)))
               Adeo pro nunc,
               Anitamae