From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 May 2007 19:42:37 +0100
Car Sr Cleij
Tote que vu ha scribite io jam sape!
Vu ha scribite isto un vice anteo e mesmo alora vu non colpava le puncto.
Vu crede que io e alteres non sapen como ordine alco sur le rete - in le
edad de Amazon?
Io ha facite lo que vu dice e isto sur le sito de UMI (io sape do es le sito
- isto non es scientia de rocchetta) e multe vices e anque sur le sito
Hollandese (io es vostre compatriot). Le problema non es trovar le sito
(como vu pense) ma reciper un responsa posteo de inviar un ordine.E le
secunda, plu minor, problema (e isto pare le problema pro mi
co-interlinguiste in Brasil) es que le metode de pagar es multe vetule. Ben,
pro mi ilo non es un problema attender un factura etc. etc., ma il pare que
il non es le melior maniera, especialmente pro personas in Brasil...iste non
es un grande problema pro mi (que io desira que isto es le problema!) ma lo
que io ha scribite anteo.

Forsan vu pote dicer qui del interlinguistas ha ordinate alcun del UMI (si,
in le section "Bibliographia"...) in le ultime 6 menses, alora io poterea
peter-le ordinar in vice de mi e io soleva pagar-le deposte.

(N.B. io ancora pense que iste sistema a vender sur le rete es vetule, ma il
es vostre prerogativa; un 6 menses anteo io ordineva libros sur le rete de
un altere compania hollandese (...hmmm, forsan le hollandeses son antiquate)
e illes inviava les libros a me con le factura e io ha pagate posteo de
reciper le libros! forsan on pote dicer que ilos non solmente es vetule ma
anque stupide! - sed io crede que iles es fidente)

(N.N.B. iste discussiones adjuta me a aprender interlingua plu rapide; un
pauc plu de mi furores e io no ha besonio del libros de UMI)

amicalmente (si)!
Andrew