From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 12 Feb 2008 10:24:48 +0100
Car amicos!

Io completemente supporta le opiniones de Paul Bartlet. Il esserea un
catastophe babylonic si nos nunc, post tanto multe annos, comenciarea
alterar le lingua secundo ideas personal scientific, tamben si illos esserea
ben motivate secundo recercas lingual. Omne linguas certo ha su debilitates,
specialmente le lingua anglese, ma isto non impedi le uso practic. Cata
lingua es characterisate per su usatores vulgar e su litteratura.
    Quando un litteratura collateral in interlingua existe io essera preste
adoptar tal novitates que es discutite in iste foro. Hodie on pote publicar
libros a costos basse in p.ex. "Lulu.com" e quando un tal litteratura existe
nos pote discuter un "correction" de interlingua. Ma solmente curte messages
in internet non es un fundo bastante pro tal alterationes proque le
preponderantia esserea negligibile.
    Dunque le exhortation a Stan Mulaik et al. essera:  Comencia editar
traductiones, digne de esser legite, in interlingua collateral e correcte! E
quando illos essera tanto numerose como le traductiones de Pian Boalt e
alteres ( http://www.interlingua.com/libros/pir-yea.htm ) le desiro de un
interlingua collateral essera attingite. Dunque multe  labor  attende, ma
non in iste foro, il esserea inutile.

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil +46 (0)730 65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]
!
Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com