From:
Date:
Thu, 25 Jan 2001 01:01:19 +0100
STAN MULAIK scribeva:
>Quanto adherentes a iste gruppo in SUA, Canada o Mexico,
>sape [log in to unmask] que esseva create pro
>adjutar in le formation de un organization pro America del
>Nord?

A iste puncto vos pote facer un pausa pro reprender le respiration. Stan pone
un belle demanda, ma Erik Enfors scribeva: '(Forsan un exhortation non del
toto
inutile anque) a iste assemblea qui forsan solmente lege letteras scribite in
haste'.

Erik, qui italianisa littera, usa correctemente le demonstrativo 'iste' pro
indicar le assemlea del lista Interlng. Nos es contributores de iste lista. De
iste lista ci!

Anque ci? Io es impardonabile!

>Io, Paul LeCorde e alteres ora discuter le maniera
>de formar un organization pro Nord America, e nos vole
>comenciar discussiones super illo a iste sito.  Si il vos
>place, junge nos!
>
>Stan Mulaik

Vos lege sempre le passion que Stan ha pro le demonstrativos. Il es su 'iste
sito' que, in le lista Interlng, pro me, non vade de accordo con le voluntate
secur, per Stan, de referer se al lista Interlinguausa.
In le lista Interlng in italiano io dicerea 'questa', e in ia 'iste', pro
indicar le mesme lista Interling, ma io dicerea 'quella', e in ia 'illo' o
'cello', si io debe indicar, in Interlng, un altere lista, que non es
Interlng,
ma es Interlinguausa, como io haberea indicate supra.

Ma Stan debe scriber in haste! Solmente que iste lista es a uso e consumo de
illes qui vole practicar Interlingua. Con un bon uso de Interlingua on pote
scriber anque un invitation a participar al lista Interlinguausa. Obviemente
solo quando le scriptor non es un novicio, perque uno qui es al prime uso de
Interlingua debe facer experientia.

E le novicios que face? Illes scribe poco! Fortia, Amicos! Animo!

Ciao,

Mario Malaguti