From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 21 Nov 1997 10:03:37 -0500
Stan,

In francese, post le emmigration del populationes germanic in le nord de
Francia, le pronunciation ha evoluate multo. Tote le parolas
commenciante per le sono "KA", como le parola latin "captiare" ha essite
pronunciate per "SHA" o "SHE"
=> captiare > chasser.
camminus > chemin
cattus > chat
castellum > chateau
Nunc, le parolas francese que commencia per le sono "KA" son le parolas
prendite del lingua italian in le XVIe s. in le prestigiose tempore del
Renascentia italian.

Alora, per ex. in francese :

cheval(cavallo)  = parola que veni del evolution fonetic del latino
vulgar al francese.
Ma : cavalier(cavallero) = parola prendite in le XVIe s. del italian.

---

In re le neologismos francese : "logiciel" e "ordinateur", illos son
neologismos francese, perfectemente construite secundo le logica interne
del lingua francese. Lo que esserea ridicule es de dicer "software" e
"computer" que son foneticalmente totalmente foras del sisteme fonetic
francese.

---

Anne

/de Stan/