From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 1 Feb 2001 07:27:36 +0100
Jay Bowks wrote:

> Multo regrettabile... sin dubita... que io e tu non
> vide del mesme maniera. Tu Mario non gusta del
> Pena de Morte pro criminales, ma esque tu non
> approba del servicio militar pro omne juvenes?

Forsan il non es assi estranie que un fide como illo del testes appare in un
pais como le Statos Unite le qual in principio es formate del occupantes.

Ego suppone que le approbation o disapprobation del servicio militar pote
esser dependente del relative stupiditate de organisationes militar. Si on sta
coram un inimico qui vole annihilar uno on forsan approba le servicio militar,
ma si dicte apparato vole usar uno pro un guerra le qual apporta nihil pro
uno, on es certo un poco minus interessate.

Multe testes _non_ participava in le armea del nazis e illos del democratias
popular. Illes demonstrava un heroismo grandiose, si non necessariemente
utile.

> Esque altere personas hic non ha date su devotion
> a un drappo colorate? E que significa le varietate
> de colores e bandieras? Que nos non es le mesmo
> que vos? Isto es un invention e non un realitate.
> Le amor pro le patria es un odio al fraternitate
> human, e assi es mi puncto de vista. Io non te
> demanda que tu cambia tu pensamentos in re
> isto; io accepta que tu ha le derecto de pensar
> lo que tu vole. Ma io ha etiam le mesme derecto
> e assi io opina que Interlingua per se, un lingua
> international, non necessita un bandiera.

Il me face memorar le historia del folle e le doctor. Le folle crede que ille
es un ratto e post le tractamento in le hospital ille vadera a casa ma retorna
al doctor critante:
"Il ha un ratto in le corridor!"
"Ma senior, nos ha discussite isto, nos non es un ratto!"
"Ma como pote le catto saper isto?"

O sia, como pote le mal inimico saper que ego es su fratre?

Le guerra debe esser combattite ante que le crise appare. Quando illo es la il
jam es troppo tarde....

Cellus