From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 9 Jun 2000 08:23:07 +0200
Chris Burd wrote:

> "varie" > "varietate" non es lo, ma il es discutibile an on pote proponer
> un subregula. Si non, on debe reguardar "varietate" como un forma
> legeremente irregular, simile a "libertate" (compare le formas regular,
> *"varitate", *"liberitate").

Si le linguas de fonte ha formas derivate con
_liberi_ como in _boni-_ on pote forsan acceptar
isto, ma il sembla que il ha solmente radices de
_liber-_ > libertate, liberal etc. durante que il
ha _boni-_ > bonification (sinon mesmo
benificente). Et compara _beltate_.

In le futuro de interlingua on certo va confunder
iste formas a un:
liberitate, bonitate, belitate etc. ma nos non ha
usque nunc attingite iste stadio beate.

Ego pensa que on pote acceptar le simplificate
formas
subidiaritate, varitate, liberitate anque. Proque
complicar lo que pote esser simple.

In relationes international il es multo facile que
le plus complicate et academic formas gania. On
debe esser caute pro non formar de interlingua
alcun ariditate academic que solo multo experte
personas pote manear, sempre riscante cader in le
fossas, displaciate del "academicos"!

Academicalmente