From:
Date:
Thu, 4 Jan 2001 18:46:28 +0100
Interlingua a voce 2001.

Ingvar Stenström scribeva:

>Car amicos,
>Un amico me ha inviate un message vocal per "Talksender"- Durante
>mi manipulationes inhabile con le programma mi adressario esseva
>mysteriosemente involvite e il es obvie que vos esseva "invitate" junger
>vos al programma mentionate. Io probabilemente non pote usar le
>function pro inviar (sed pro reciper).  Io ha un microphono, sed illo
>non functiona pro registration - un altere mysterio technic..
>Io non mesmo cognosce le belle Isabelle, cuje nomine se obvie-
>mente trova in mi adressario...      (Io deberea transir al penna
> [...]

Iste facto del microphono de Ingvar deberea esser resolvite. Forsan il
sufficerea controlar como se connecte le cavo al computer. Ma io haberea
subito
difficultate a facer le equilibrismo necessari pro vider retro le computer, o
pro leger le etiquettas. Iste oculos e iste annos!

Bon! Iste vice io non me ha precipitate a discargar le programma TalkSender
perque io me diceva: E postea, que facera tu, parlara tu de tu mesme? Il
non te
suffice MSN Messenger Service, o le altere que al minus tu usava . . . HearMe
VoiceCONTACT, ubi comocunque in interlingua tu non poteva jammais pervenir a
necuno?

Iste interlinguistas! Il non es que io pote trovar un grande enthusiasmo in
probar a parlar iste interlingua. Solmente Martijn proba a complicar le
maniera
de scriber lo.
Nos non ha pace!

In veritate io recipeva un message parlate per Martijn e illo era excellente!

Si alcun de vos habera iste caprice de connecter se on line a voce, o de
inviar
un message a voce, o de proponer un lista de illes qui senti le necessitate de
parlar interlingua, ben! Mario e su Angelo sera sempre a vostre disposition
anque pro facer simplemente del probas de connection, como:

- Io es Angelo, passa!
- Io es Mario, passa!
- Proba uno, duo, tres, como es le reception? Passa!
- Io senti nihil! Passa!

Le methodo es multo instructive, como vos pote constatar.
Ma, postea un vice, postea duo vices, postea . . . forsan nos poterea meliorar
methodo, pavor de parlar, comprension, et cetera . . . io spera!

Angelo: Tu tenta de involver me, ma tu sape que io parla solmente con te!
Mario: E como io lo sape! Io lo sape! Io lo sape!

Nos pote facer conversation anque a iste nivello. Il non existe problemas.

Le kamikaze pote inviar me un message a mailto:[log in to unmask]
 ubi io es subito advertite del arrivata, assi nos pote activar nos multo
presto.
Io serea interessate a probar le methodo MSN Messenger Service que io ancora
non probava un sol vice.

Ah! Io ha jam plus de 60 annos, face in tempore, per favor!

Ciao,

Mario Malaguti