From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 Feb 2008 12:47:22 +0100
Car amicos,

Io va exponer hic quales es mi linguas:

1. Mi lingua basc regional me permitte parlar con le bascophonos del region ubi io habita.

2.Mi lingua basc commun unificate per permitte parlar con tote le bascophonos.

Nota: Le lingua basc commun unificate non servi pro parlar con tote le bascos, ma solmente con le bascophonos (25% o minus del population).

3. Mi lingua romanic regional me permitte parlar con le romanophonos del region ubi io nasceva.

4. Mi lingua romanic espaniol me permitte parlar con le romanophonos hispanophone.

Nota: Le lingua espaniol non servi pro parlar con tote le bascos del mundo, ni con tote le romanophonos.

5. Mi lingua romanic commun unificate (si, Romanica) me permitte parlar non solmente con tote le romanophonos, ma anque con tote le bascophonos.

6. Mi lingua auxiliar international (si, Interlingua)me permitte parlar con le non romanophonos e con le non bascophonos.

Nota final: Il ha personas que io non comprende e qui non me comprende? Si, sin dubita. Illes qui non sape alicun del linguas anterior.

Que poterea io facer pro comprender les?

Io pote, per exemplo, traducer mechanicamente textos in anglese, etc., ma mi responsa a illes serea in Interlingua.

Que pote facer illes qui non me comprende?

Simplemente, studiar Interlingua, le unic e ver Lingua Auxiliar International.

Esque illes va facer lo?

Io non sape. Illo non es mi problema.

Viva AI! Viva Action Interlingua!

AI = IA

Amicalmente

Josu Lavin

Presidente del Academia pro Lingua International