From:
Date:
Fri, 6 Feb 1998 20:48:50 +0100
Ensjo, esque Revista Superinteressante es un assatis grande revista in
colores? In Espania il ha un que se appella "Muy Interessante" que
contineva un massa de simile cosas de scientia popular.

Ensjo scribe inter alteros:

>Fructo probabile del subornation del cartographo, si on reguarda le conto
>"salate" presentate per Cantino al duc, le mappa rende clar que il ja habeva
>cognoscentia profunde del terras a west del Atlantico. Ultra 4.000
>kilometros de
>litoral brasilian, appare in le mappa Florida, Terra Nove (hodie Canada) e
>Groenlandia.

Le facto es que Groenlandia era in contacto con le resto del mundo usque le
14 centennio. Illo apparteniva al episcopato de Bergen in Norvegia e on
dava "Moneta de Petro" al collection de medios monetari pro construer le
Ecclesia de Sancte Petro in Roma (forsan on dice le Basilica...).

Il era un colonia de Nordicos. Le prime era Erik Rubie (Erik Røde) qui
veniva ibi ab Islanda. (Si io me non equivoca ille mesmo fundava un colonia
sur le continente American.) Il ha toto in le Saga de Erik Rubie..

On ha dicite que le colonia se extingeva pro le cambio del climato - con le
incipation del Micre Era Glacial (1350 - 1650). Postea Groenlandia es
incognite o juIdicate inaccessibile pro le nordicos usque le daneses face
le prime tentativas discoperir Groenlandia.

Io ha sempre essite multo fascinate de iste parte del historia.

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA