From:
Date:
Sun, 18 Jul 1999 17:21:42 +0000
Car Emerson, Amicas e Amicos,

como sera iste missa a Focs,ani? Esque tu recipera le "ordine" de decapitar
me etiam ab le Interlng? In le quartiero ubi io ha mi bureau in le 1200
operava le carnifice.
Esser caute. Nos es caute ab le 1951 e in Europa ab le 1955. Io (1940) era
in illo annos un garson malitiose, obstinate pro le feminas e qui odiava le
francese e le latino e io habeva jam studiate, in le 1955, novem annos de
italiano, quatro de latino, duo de francese. Mi problema era que io era
venetic de Treviso e que mi lingua matre era le trevisan. Si io alora
haberea incontrate interlingua, io me serea inamorate de illo, como ora io
lo ama.
Io ha comenciate a appreciar le italiano in le 1956 e jammais le francese e
postea le anglese, etsi io ha studiate iste duo linguas pro litteratura,
historia, geographia, economia e, obviemente, correspondentia commercial,
sempre sin jammais vocabularios, perque nos debeva, como pro le De Bello
Gallico, apprender toto de memoria. Isto era mi ver irritation. Le listas
de vocabulos de memorar, plus de 9000 al minimo in quatro, cinque annos,
pro cata lingua. Le verbos irregular, le casos, le syntaxes.
Io pensava de imbarcar me como puero adjuvante.
Esser caute. Io me ha dissociate ab le UMI e ha renunciate al Association
Italia pro Interlingua, perque io es caute, in le senso que io me cognosce
e io, depost un vita de continue decisiones omne sancte momento, io non
tolera illes qui non sape prender immediate decisiones. Io debe tener me
distante ab illes qui es 'indecise'.
Cautemente io ora es foras e io non obliga plus le UMI, o un association
national.
Ora io es sol Mario Malaguti, in eterne lucta con un lingua, pro apprender
lo ben. Iste vice illo es interlingua e io vole simplemente dedicar me a
scriber in interlingua a tempore plen.
Ora pro me il es como si io es jam pensionario, etiam si io debe attender
le prime de julio 2000.
Omne die io recipe e-posta que io non ha rogate e io ha duo stratas: o io
dele, o io invia 'unsubscribe'.
Io inviara le I-GI, Interlingua Gazetta International a un numero sempre
plus grande de adresses de e-posta. Forsan io partira de 500 adresses,
forsan plus, ma io lo augmentara sempre plus.
Contemporaneemente io cercara sponsores pro le paginas que io divulgara in
interrete con omne numero del folio IGI, con cura pro le ligamines e le
indices.
Assi on trovara multo material interlingua e in le interrete io habera
sempre le possibilitate de corriger mi ancora grande insecuritate con iste
meraviliose lingua.
Ancora, io curara le ligamines a un glossario pro le terminos italian e
anglese que non es assi immediate pro un lector italiano e uno qui in tote
le mundo cognosce le anglese.
Le anglese es le grande alliato de interlingua e io mira al italianisation,
o latinisation, de iste duo linguas.
Esser caute. Il es difficile pro me, Emerson. Io offerera sempre le
possibilitate de 'unsubscibe' e isto es un acto de cortesia que es
sufficiente.
Que dicer de isto: "Saluton, Mario! Mi skribas esperante, mi ne scias
interlingua-n. Tamen, mi, nature, estas interesata kaj dankos al vi, se vi
sendos materialon. Koraj salutoj, kaj gxis la reskribo."? Ab Asia minor.
Forsan esperanto es como interlingua? Io ha le presumption de comprender lo.
In mi lista de adresses io includera tote partitos e homines politic que io
potera adir e tote titulos jornalistic que io potera cognoscer.  De tote le
mundo, obviemente. Le material que io publicara sera sempre disponibile pro
esser utilisate pro scopos licite e pro le diffusion de interlingua.
Esser caute. Io debe crear le bases proque le capital e le consumitores se
interessa al Academia International pro Interlingua con un sede prestigiose
a Venetia, si isto sera possibile, e su Instituto Universitari, forsan a
Treviso.
Esser caute. Il es un problema con iste ideas folle. Io sera un loyal
competitor del UMI, perque io ha vivite in le competition inter homines
professional ab plus de 30 annos e a iste etate on non pote cambiar, ni io
pote esser minus efficiente. Non pro un veneto, securmente.
Vide a Focs,ani si tu trova labor ab le Veneto in Romania.
Hic on parla de 6000 interprenditores sol de mi Treviso.
Vole ben portar al conclave, car Emerson.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682