From:
Date:
Mon, 16 Aug 2004 19:59:17 +0200
2004-08-16 kl. 15.40 skrev Peter Kovacs:

> Il se age de Budapest, non Budapeszt (in le hungaro le 's' signa le
> consonante anglese 'sh', francese 'ch'; e le 's'signa le consonante
> 's' de
> altere linguas europee; dunque le cosa es justo le inverso del practica
> polonese).

Gratias pro le correction! Ego ha legite troppo de polonese, certo. Ego
suffreva un lapsus cerebri  confundente subito le ortografia polonese e
pensava que forsan on lo pronuncia como le poloneses lo scribe,
malgrado un debile echo del correcte pronunciation. Ah ille linguas!

Isto que tu narra del Metro es interessante. Le Metro ci in Svedia es,
a mi aviso, solo distribuite in Stockholm e justo in le metro ibi.

> Le metro de Budapest de nunc esseva contruite ante 30-20 annos, alora
> non
> pote esser considerate "moderne". Ma il es certe, que le tramways
> totevia
> non es le mesme, le quales vos videva, quando vos visitava nostre
> capital
> (io suppone, isto occureva ante plus, que 30 annos, similarmente, como
> vostre visita in Romania, nonne?).

Si, correcto, ma in Hungaria ego anque era in le comenciamento del 70,
non solo in 66 como in Romania e Hungaria ille anno.
> In cetero nunc occure le renovation del metro in Budapest; in le
> autumno
> toto essera preste. On va vider, quanto moderne le stationes (o forsan
> anque le tramways?) essera...

Lo amusante es que nos appella le "tramvays" in le metro stockholmiense
"trainos" quia illos es simile a trainos del ferrovia plus que tramways
sur le stratas, ma le vetuste tramways que ego videva in le metro de
Budapest era plus simile a illos sur le stratas!

Certo Budapest face un totalmente altere impression si on veni ibi in
nostre dies.

Mi observationes es in plus historic!

Amicalmente

Kjell R