From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 13 Feb 2008 10:34:41 +0000
Car amicos,

Si vos discarga le programma gratuite DSpeech del sito:http://dimio.altervista.org/eng/o in italiano:http://dimio.altervista.org/ita/vos potera audir qualcunque pagina de WIKia in un interlingua quasi perfecte.
Insimul con le programma on debe discargar anque istos ab iste mesmo sito:DSpeech PDF Plug-in (pro leger textos pdf)RealSpeak ItalianL&H SAPI4 ItalianPost discomprimer los io los ha collocate totes in le mesmo portafolio/folder.

Pro leger qualcunque texto in interlingua il suffice con copiar alique al clipboard (in ia?) e iste lector automatic lo legera.

Evidentemente iste lector crede que interlingua est italiano et illo lo lege con alicun parve errores, nonne?

Illo non sape pronunciar le H aspirate.
Illo lege CE e CI al maniera italiana.

Como in WIKia on pote crear paginas parallel io poterea modificar le textos que va esser legite per DSpeech.

On deberea substituer CE e CI per TSE e TSI
Un parola como COGNOSCER deberea esser modificate assi: COG-NOSTSER

De iste maniera GN non es legite como in italiano.

Si on vole que -TION e formas simle sia legite como in ia on debe transformar in -TSION.

Comprende vos, nonne?

On pote adder accentos graphic in le paginas a leger a fin que le lector automatico lege ben le textos. Exemplo:

cantaréa, natión, etc.

Illo non es sempre necessario.

Le voces que plus me place es illo de Barbara, Silvia e Stefano.

Iste programma es usate per Ingvar e gratias a illo ille pote leger le posta.

Forsan in altere sitos on pote trovar voces melior, ma io isto non lo sape.

Si alicun de vos lo discarga pote communicar me lo, a fin que io non labora inutilmente.

josulavinAThotmail.com

Amicalmente

Josu Lavin

MSN Noticias