Date:
Fri, 28 Mar 2008 15:43:25 +0100
 Car senior Lübke,

 Si vos vole audir interlingua parlate, io pote recommendar
 vos le curso de Ingvar Stenström:
 " INTERLINGUA, instrumento moderne de communication
 international".

 Iste curso se compone de tres partes:
 1. Libro con 30 textos
 2. Libro con explicationes in francese, in germano o in alcun
 altere linguas.
 3. Un CD que contine tote le 30 textos pronunciate per
 le autor del curso, Ingvar Stenström.

 Le precio del curso es 18 euros (+ porto postal). Vos pote
 commandar lo a mi adresse: [log in to unmask]

 Salutes
 Piet Cleij

P.S. In facto vos non deberea commandar iste curso, nam
illo jam es parte del commanda de libros que vos me ha
inviate le 17 de martio. Le pacco de libros se trova preste
pro esser expedite a vostre adresse, lo que va occurrer
immediatemente post reception del amonta del factura que
io vos ha inviate.