From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 16 Nov 1997 14:39:36 -0500
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stan scribeva:

>Potesser in le futuro quando tote le mundo usa interlingua, le question de
>un orthographia simplificate esserea plus appropriate.
>[...]
>Assi le "orthographia simplificate" non es un question simple.
>
>Stan Mulaik

In isto io pote ver que tu, Stan ha multe sapientia, in
special io vole appunctar le duo phrases que io include
in mi responsa. Prime que il non es un question simple,
e le altere que quando plus gente parla Interlingua il
essera tempore pro facer regulas... Nunc le systema del
protagonistas Gode/Blair con su grammatica es sufficiente
nonne? Nos ha un "Orthographia Classic, plus Etymologic"
e un "Ortografia Colateral, plus Fonetic".

Le bel situation es que nos pote acceptar le latinismos
de alcunos in le lista que usa "Ego, sed, etiam" e alsi
le plus "modernistas" que usa parolas como "ma, ci", etc.
Mais hic le ver optime situation currente es que omne nos
pote comprender al alteres sin multe difficultate o sin
problemas alcun. Nos non ha un "Manifesto" como Esperanto
le qual prohibe le ideosincratic preferentias de cata
individuo.

Io opina que il es multo bon haber personas que nunc vole
usar le Ortografia Colateral, e il es importante recognoscer
que illo es un forma de scriber le bel lingua international
acceptabile e ben stablite con le originatores del lingua.

Il esserea bon cosa vider le communicationes inter varie
membros cata un usante su preferentias, mais omne sin
problemas de communicar se.

Amicalmente,
Jay B.