From:
Date:
Thu, 4 Jan 2001 11:18:09 +0100
Leger un message per Ramiro es sempre un belle satisfaction, como reciper su
posta.
Ramiro scribe un aspecto que io multe vices poneva a vostre attention.
Quando io scribeva isto, re le situation in Italia, il pareva que io
scribeva re cosas de un altere mundo. Ma Ramiro explica que ille supportava,
io crede de su tasca al minus ab initio, le mesme costos que io sempre
indicava.
In Italia pro un organisation de iste tipo on debe sustener un costo annual
de al minus US$1,000.00, un millena de dollars. Le precio pro proclamar: nos
ha le association national!
E pro facer?

In plus Ramiro incontrava un appoio initial que forsan se esauriva in illo
annos. Io salva duo punctos del texto original inviate per Stan Mulaik. Le
duo punctos es illos de mi major interesse, ora.
Per exemplo, quanto scribeva nos in iste lista e, io crede, in IL_STRAT, re
le necessitare de un statuto tipo pro le representantes national que adhere
al U.M.I.? E re le nove statuto del U.M.I.?

Como sempre es le homines qui face le organisationes.

Un particular Bon Anno a Ramiro e al Amicos Brasilian,

Ciao,

Mario Malaguti