From:
Date:
Sat, 16 Nov 2002 09:04:14 +0100
Mario Malaguti wrote:

> (...)
>
> Si io pensa ben isto es le viver in tu communitate, in le qual le confrontar
> le ideas es facto de cultura antiquissime!
>
> Mario

Salute Mario!
Il sembla que omne citate ha simile problemas. Ci in Uppsala on anque vole
haber stratas solo pro pedones, e in un axe nord-sud il ha un strata que va al
Placia Grande (que non plus es le plus grande in le urbe!) e continue per un
altere strata trans le Placia grande. Ibi il ha cafes al extero (in le estate)
e un multitude de botecas.

Le traffico es un problema in le urbe, nam le stratas es relativemente stricte,
e pro isto on ha un autoparco pro commutatores; on parca su auto ibi e pote
continuar per autobuses, il ha un sorta de carta gratuite pro illes qui ha
parcate su autos in le autoparco pro commutatores. Si isto ha auxiliate in le
processo de alleviar le pression del traffico al urbe, es incognoscite a me, ma
il es in omne caso un bon proba.

Kjell R