From:
Date:
Sun, 10 Feb 2002 12:19:09 +0100
Car Walter,

>Io spera que isto ha essite un thema interesante per al minus un pauc
>del membros.

Il non era le thema, quanto tu uso de interlingua que esseva interessante
pro me. Io es certe que mesmo si tu non cognosce le italiano, actualmente tu
pote leger e comprender a sufficientia un texto italian e, forsan, isto es
le premio que uno recipe pro practicar interlingua.
O non cognoscera tu le italiano? Io ha iste suspicion!

>del Instituto de Technologia de Massachussetts, le caput del gruppo
>collaborative de recerca.
forsan le director del gruppo e mesmo: chef, conductor, capite, leader
>novo," un processo que poterea catapultar materia (-ab) presso su
>superfacie. Un altere theoria es que un objecto del grandor de un
>cometa ha cadite (-ad) in le foramine nigre e iste evento provocava le
>Aliquando nel futuro vicin, Considera: in le proxime futuro, totevia si tu
>ha usate "nel" tu debe esser o cognoscer italiano!

Ciao,
Mario

Prova MSN Messenger per conversare in linea con i tuoi amici:
http://messenger.msn.it