From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 3 Jan 2005 16:10:37 +0100
2004-12-30 kl. 23.48 skrev Stanley Mulaik:

> Loeiz,
>
> Tu rationes me sembla impeccabile. Totevia, pro anglophonos,
> como io, le pronomine 'il' es equivalente al pronomine 'illo' (it),
> que io ha usate como un general substantivo, subjecto del verbo.
> Io sape que tu non ha usate 'illo'.  Quando io scribe 'il face
> frigido' o 'il face nive' io interpreta le 'il' como un general
> pronomine que es le subjecto del verbo, e 'facer' es un verbo
> transitive
> que ha un objecto.  Io non interpreta 'il face frigido' como
> 'le frigido face', proque alora io cerca pro le objecto que le
> [...]

In mi grammatica scholar ego appella "il" "subjecto formal". Secundo le
alternative artografia, presentate in le Grammatica de interlingua per
Gode e Blair, le qual ortografia in le realitate es anque un
alternative grammatica, on non debe usar le formal subjecto. Assi, si
on lo usa consequentemente, toto es in ordine.

Como ego lo memora quasi solo inn le textos del ortografia collateral
que ego ha trovate le uso sin "il".

Desirante un bon continuation del nove anno!

Kjell R