From:
Date:
Sat, 3 Feb 2001 07:57:29 +0100
Ille pigrissime e phantasiose de Mario Malaguti ha in su conscientia le
problema del vocabulario in Babylon Italiano-Interlingua.
Le facto es que omne entrata deberea esser completare con le sinonimos que
es multissime. Io pensa circa 40,000. E a iste puncto le labor non serea
ancora finite. Le completamento serea utile pro le recerca del terminos,
alteremente multe parolas italian pare que non ha un correspondente in
interlingua, ma isto solmente perque on usa Babylon.
Que facer?
Take it easy, Mario!

Eh! Adjectivos e adverbios: un belle problema con Interlingua pro un
italiano. E con le uso del auxiliar in le verbos?
Totevia per un vita io me blocava in le utilisar le linguas pro iste o illo
problema que, al fin, resta totalmente un problema solmente mie. Al contraio
multe personas, jan in possesso de dece parolas vade al estraniero e face
lor labor, sin problemas de grammatica. Il es ver que le bon uso de un
lingua es un facto auspicabile, totevia es le uso de un lingua que es le
aspecto plus importante. Assi nos debe practicar interlingua e le melior su
empleo venira con le tempore. Adjectivos, adverbios, auxiliares e mesmo
terminos que, non es interlingua, ma illos pote semblar interlingua, face
vivace iste lingua, o alteremente, iste ulterior dialecto italian.

Ciao,

Mario Malaguti