From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Sep 2002 08:30:25 +0200

Le nascentia de Luisa aperiva le oculos de Ensjo a un nove experientia.
On lo vide mesmo sin binoculos o monoculo. Le oculos de Luisa son tanto
grande que on non vide le blanco de oculos. Solmente le persona cec de
un oculo non viderea le beltate de Luisa. Vidente le photographias de
Luisa on debe fixar le oculos super illa. Ma ubi son le jOculos de
Luisa? Iste facto salta al oculos! Esque Luisa volera esser in futuro un
oculista? :-)