From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 Feb 1997 07:48:35 -0500
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
from the desktop of:  Jay Bowks
http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
VINIMUS VIDIMUS DOLAVIMUS
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

----------
> DE: Francisco Loaiza <[log in to unmask]>
> AL: [log in to unmask]
> Subjecto: Esque nos pote esser vermente immortale?
> Data: Thursday, February 27, 1997 11:38 AM
>
> Bon die!
>
> Nos vermente vive in tempores meraviolose! Le scientificos europee ha
solvite le
> problema del morte, al minus in principio, con le si-appellate technica
de
> <cloning>.

Ma le problema esseva pro illes que illes produceva plus morte que vita,
illes admitteva que in su experimentos illes habeva un multitudine de
embryos que no maturava, de fetuses malformates e de baby-oves que moreva,
usque illes habeva un que poteva viver san, con salute.  Il es pro certo
que in le futuro illes scientificos pote perfectionar su technica e non
facer tanto "errores" infelice.

> Illes jam ha apprendite como reproducir ex su DNA un mammal tante vices
como
> illes vole. Assi nos dice le reportos que on lege in le jornales como le
> Washington Times e le Washington Post ubi le successo del seniores Ian
Wilmut e
> [...]
>
> Secundo Dr. Khathamee il ha circa tres centos laboratios in S.U.A. qui
pote usar
> le simple technica del electrophorese pro attinger le fusion de un ovo
sin su
> DNA original con un DNA ex un cellula matur de altere individuo.
>
> E assi nos pote dicer que nunc nos ha le possibilitate de facer nos, o al
minus
> nostre DNA, immortal pois que iste se pote propagar ad infinitum ab un
vetule
> individuo a un nove individuo per semper!!

Le possibilitate de haber le mesme sopa de chromosomas non per se garantisa
le formation identic de un persona individual.  Le experientias e le vita
de un persona esseva le puntos clave in le formation de su "personalitate"
io pensa.  Ma le possibilitate de haber un gruppo de personas con le mesme
DNA e alsi le mesme apparentia memora me del libro de Alduous Huxley
titulate "Brave New World", in le qual tote le babys del societate esseva
incubate in bottilias.  Le advantage de haber partes pro uso in le excambio
de cordes, e alteres partes del corpore human es un possibilitate etiam,
sed isto alsi es un punto de discussion con multe fortia explosive hic in
le Statos Unite, presentemente le discussion de usar partes de fetuses que
ha morite pro le uso de personas que necessita las partes pro superviver es
un thema de grande debate (?>ang.).

> Naturalemente omnes dice que iste technica non debe esser usate con
humanos pois
> que iste significa grave problemas ethice. Ma io crede que iste attitude
qui
> vole negar o finger non vider qui omne technicas essera usate con humanos
tosto
> o tarde es multe stupide. Il es melior acceptar iste factos e comenciar a
> apprestar le lineas de conducta adequate pro le nove mundo del futur.

Si, io crede que le uso de iste technologia pote adjutar al humanitate sed,
autem il pote esser usate contra le humanitate, in le caso de le
experimentos del "nazis" con le personas "siamese" in le campos de
concentratiion durante le secunde guerra mundial.  Le uso de iste
technologia pro obtener un "superhumano" es in mi opinion un possibilitate
non desiderate in un societate que apprecia le individualismo.

> Ma io ha parlate bastante e nunc io vole saper que vos pensa de iste
problemas
> moderne.

Super le immortalitate... Io es un homine fidel al parola sancte, e como in
illa dice, le "mansuetudos" vivera pro sempre in le terra.  Il es le
sperantia de omne christiano de poter vider le Regno de Deo, e poter viver
in le paradiso que Ille promitte.  Le scientia sempre ha novitates que
alcun vices nos face pensar del futuro, ma alcun vices le realitate del
advances del scientia nos da conditiones non desiderate, per exemplo le
reactores nucleares e su periculose consequentias.  Nostre Deo sape le
sendero pro nostre pedes e nostre decission de sequer iste sendero potera
facer omne le differentia in nostre vitas.  In mi opinion, le homine, e
mulier, de hodie necessita poner su fide in le consilio de nostre Patre
Celestial, pro decider le questiones de ethica con que nos es incontrate.

> Francisco

Francisco, io me surprende como facilemente tu pote expressar tu
pensamentos in Interlingua tanto rapidemente e con tanto pauc tempore.  Per
favor, como Stan diceva, dice nos como poteva tu apprender a scriber
Interlingua tanto rapidemente.  Io te invia felicitationes, il es un placer
leger lo que tu scribe hic in le lista e io te da un forte palmata in le
dorso, symbolicamente parlante, e un grande applauso.

Que opina alteres?

Amicalmente,
Jay B.