Date:
Sun, 1 Aug 1999 06:37:08 -0400
Benvenite Paolo!
Io spera le novas de Focsani e le photos.
Il es un placer poter saper le contento del
discussiones al conferentia. Io regretta non
haber poter assistite ma poter leger le
texto de tu summarios me gaudia multissime!
Le fervor amical que pare emanar de nostre
amicos romanian e bulgare es sin dubita
infectiose... Nos necessita iste sorta de
enthusiasmo!

Un grande salute e benvenite!... prende le
tempore necessari, nos exercera patientia.
Il me gaudia multo saper que vos habeva
un conferentia tanto positive e amical!

Sincermente,
Jay B.