From:
"Jimenez, Arturo" <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 1 Jun 1999 14:18:47 -0500
Car amicos:
                Le prepositiones es sempre le parte le plus dificile de
apprender in un lingua. Il me placerea multo trovar alcun opera que tracte
super iste tema. Ma io vos debe dicer que, mesme le nativos de un lingua
alcun vices ha problemas re le uso del prepositiones. In interlingua io
totevia non comprehende si 'pro' e 'per' son le  mesme, o quando usar 'ab' e
quando 'de'. Le traduction litteral del prepositiones a nostre linguas
materne adjuta un poco, ma non suffice le besonio de maestrar su uso.
                Alcun de vos cognosce un bon libro re isto? O forsan melio,
un sito in le interrete...

                A r t u r o